Rabobank Groene Hart Noord

Vitaliteit

Vanuit het adagium: “Happy people make happy customers” zet de Rabobank organisatie hard in op de vitaliteit van haar medewerkers. Onder begeleiding van People and Company is er een maatwerk traject samengesteld en, inmiddels, aangevangen waarbij de 4 dimensies van de mens ( Hoofd, Hart, Lichaam en Ziel) centraal staan. Blije mensen zijn vitaal en vitale mensen zijn engaged met zichzelf en hun omgeving.

De reis heeft tot doel om die engagement met jezelf en je omgeving te ontdekken. Wie ben ik, wat wil ik en wat kan ik leiden tot een persoonlijk, moreel, kompas. Ik ken mijzelf en durf leiding aan mijzelf te geven door betrouwbaar jegens mijzelf te zijn. Ik vertoon gedrag wat leidt tot de gewenste uitkomst; het resultaat. De uitdaging die hierop volgt is om deze te plotten en later eventueel te kalibreren met het kompas van de organisatie.

Rabobank Groene Hart Noord:

“Mooi om te zien, en te ervaren, is de ontspannen en inspirerende manier waarop People & Company de medewerkers weet uit te dagen om te reflecteren op zichzelf en elkaar. Voor velen een grote uitdaging en zo nu en dan zeker ook confronterend. Maar door de veilige omgeving en de gecreëerde dynamiek blijft iedereen aangehaakt en geïnspireerd om deze uitdaging tot persoonlijke ontwikkeling aan te gaan.”

Nieuwsbrief