Klanten waar we trots op zijn!

T-Mobile

Engaged Leadership – Dit thema is vormgegeven o.b.v. de 4 menselijke behoeften: Fysieke behoefte – o.a. stress en boredom preventie, op weg naar excitement Mentale behoefte – groei en ontwikkeling van gedrag, kennis en vaardighe...

Meer informatie

Shell

– Facilitation of a two-day session for the Global Team for customer experience and communication. – Objective was to establish the purpose, the vision and the goals for the Global Team. – At the end of the session it was clear f...

Meer informatie

ABN AMRO

De training Overtuigend (jezelf) Verkopen verzorgen als sluitstuk op het interne programma Mijn Keuze Mijn Toekomst aan 500 en 1.000 ABN AMRO medewerkers in samenwerking met interne ABN AMRO trainers. De training Overtuigend (jezelf) ...

Meer informatie

Zorg en Zekerheid

De Digitale Veranderkalender bij Zorg en Zekerheid Digitale dienstverlening is de norm voor de klant. Om dat te realiseren, is een verandering binnen Zorg en Zekerheid nodig. Uitgangspunt is het realiseren van dezelfde hoge klanttevred...

Meer informatie

GMW Advocaten

Adviseur van het Bestuur op het gebied van interne organisatie en commerciële zaken. Non Executive Chairman van het Bestuur. Directeur: Chairman Bestuur en Lid Management Team, verantwoordelijk voor de commerciële zaken, personee...

Meer informatie

Gemeente Purmerend

Ontwikkelen van een programma persoonlijk leiderschap kwaliteiten bij de afdeling stadsbeheer. Doel: de vele veranderingen die komen en gaan binnen de afdeling en de gemeente op een effectieve en professionele wijze het hoofd te bieden...

Meer informatie

Alstom

Situatie           De directeur voor Project Office Utrecht wordt verantwoordelijk niet alleen voor de commerciele organisatie maar ook voor de implementatie van de binnengehaalde opdrachten. Belangrijk onderdeel voor het ber...

Meer informatie

Booking.com

Het wereldwijde hoofdkantoor van Booking.com is gevestigd in Amsterdam. Voor de finance department zijn twee inspirerende sessies georganiseerd met als thema High Performance Teams and the Journey of Discovery. Het raamwerk van ‘the ...

Meer informatie

Avery Dennison

Het team van R&D / marketing in vertrouwen laten samenwerken. Binnen de academy van Avery heeft er een dpilot training Speed of Trust (gebaseerd op het gelijknamige boek van S.M.R. Covey) plaatsgevonden. Het Team van R&D / Mar...

Meer informatie
Nieuwsbrief