Corporate Story

Ziel

Voor wie?

Voor iedereen, die antwoord wil op de onderstaande vragen:

  • Wat is het verhaal van de organisatie (wat de organisatie doet, hoe zij dat doet, waar zij vandaan komt en waar ze naartoe gaat)?
  • Hoe ziet succes eruit?
  • Wat kunnen medewerkers, klanten, leveranciers en andere publieksgroepen verwachten van de organisatie?
  • Hoe past mijn bijdrage als medewerker in hetgeen de organisatie wilt bereiken?

Ons voorstel

Een tastbaar, leesbaar en overzichtelijk document, waarin de toepassingen van het verhaal van de organisatie worden doorvertaald naar de dagelijkse taken van medewerkers.

Werkwijze 

Stap 1: Doelstelling: Wat is de aanleiding voor het opstellen van een corporate story?

Stap 2: Organisatiecultuur en strategie: Wat wil de organisatie de komende 3-5 jaar bereiken en hoe?

Stap 3: Organisatie-identiteit: Hoe ziet de organisatie momenteel zichzelf?

Stap 4: Organisatie-imago: Hoe zien mensen van buiten de organisatie?

Stap 5: Bijdragen: Wat zijn de unieke bijdragen van de medewerkers?

Stap 6: Corporate story: op basis van stap 1 t/m 5 wordt de corporate story opgeschreven

Wat levert het je op!

Door het ontwikkelen van een Corporate Story en de koppeling naar de dagelijkse werkzaamheden ontstaat er een grote verbinding tussen het bedrijf en de dagelijkse werkzaamheden van de medewerker.

Mail Leergang
Bel mij terug

Ziel

Door te werken aan de spirituele dimensie geef je richting aan je leven. Steeds meer mensen zijn op zoek naar zingeving. Wat wil ik bereiken in het leven? Wat is mijn missie? Wat is mijn visie. Aan welke kracht ontleen jij wie je bent en wat je doet? Ingrijpende vragen. Wij verzorgen diverse programma’s speciaal gericht op zingeving en spiritualiteit.

Nieuwsbrief