
Voor wie?
Voor iedereen, die antwoord wil op de onderstaande vragen:
- Hoe zorg je voor continue verbeteringen als onderdeel van individuele verantwoordelijkheid en reguliere bedrijfsprocessen?
- Hoe zorg je voor ondubbelzinnig inzicht in prestaties?
- Hoe verbeter je prestaties door het constructieve feedback en coaching?
- Hoe verbind je consequenties aan het achterblijven van prestaties?
Ons voorstel
Inzicht in en het verbeteren van prestaties door het inrichten van processen die gekenmerkt worden door individuele verantwoordelijkheid, transparantie en continu verbeteren.
Werkwijze
Optimaliseren van prestaties door het inrichten van de volgende processen:
Continu verbeteren – Continu verbeteren als onderdeel van individuele verantwoordelijkheid en als onderdeel van reguliere organisatie processen.
Inzicht in prestaties – Prestaties worden consequent gemeten en gecommuniceerd, zowel formeel als informeel, naar alle medewerkers door middel van diverse visuele managementtools.
Prestatiedialoog – Reguliere prestatie conversaties zijn gefocust op het oplossen van probleem en het adresseren van grondoorzaken. Doel, agenda en vervolgstappen zijn helder voor iedereen. Teambijeenkomsten en 1 op 1 gesprekken zijn een kans voor constructieve feedback en coaching.
Consequentie management – Het niet behalen van afgesproken doelstellingen zorgt voor het hertrainen van geïdentificeerde gebieden van verbetering of het zoeken van rollen die passend zijn voor het aanwezige talent.
Wat levert het je op!
- Groot probleemoplossend vermogen in de organisatie zo dicht mogelijk georganiseerd bij individuele medewerkers.
- Verhoging van de effectiviteit van medewerkers en teams.
- Tijdige allocatie van medewerkers op rollen die passend zijn bij hun talenten.