Effectief werken in Corona tijd

  • Voordat het coronavirus roet in het dagelijks leven gooide, werkte jouw team op 
    kantoor en zochten jullie  de hei op om inspiratie op te doen. Nu is dat andersom. 
    Het kantoor is aan huis en voor inspiratie ga je met je team  naar kantoor.
  • Echter met alle beperkingen van dit moment is ook dat laatste tijdelijk lastig. 
    Je hebt dus als manager een enorme uitdaging om goed contact te houden met je team 
    en om iedereen in jouw team gemotiveerd en geïnspireerd te houden.
  • Benieuwd naar oplossingen die ervoor zorgen dat jouw team effectief en gemotiveerd 
    blijft tijdens Corona, klik dan hier.

Werkstress, Burnout & Verzuim in Coronatijd

  • Stress op het werk is beroepsziekte nummer 1. Meer dan 1 miljoen mensen 
    loopt jaarlijks het risico op een burn-out en andere werkgerelateerde 
    psychische aandoeningen.
    
    
  • Juist nu in de 2de coronagolf neemt de beleving van werkstress en ontevredenheid 
    toe onder medewerkers en managers. De extreme pieken worden veroorzaakt door 
    stressoren zoals werkdruk en een verstoorde werk/privé-balans.
    
    
  • Wil je weten wat onze aanpak is om dat te voorkomen, klik dan hier.

Overtuigend Verkopen

  • In ons werk komen we diverse situaties tegen waarbij we iets of iemand willen verkopen. Dit kan bijvoorbeeld betrekking hebben op:
    • het product of dienst van het bedrijf waarvoor je werkt;
    • je verkoopkracht als ZZP’er;
    • het sollicitatiegesprek voor een nieuwe rol in een organisatie;
    • ….
  • Voor al deze situaties hebben wij een verkoopmethode ontwikkeld.
  • Nieuwsgierig wat dat voor jou kan betekenen, klik dan hier.

 

Doelgericht werken

  • Organisaties:
    • Nadat je de visie en strategische prioriteiten hebt vastgesteld voor het komende 
      jaar, hoe zorg je ervoor dat medewerkers in lijn met deze prioriteiten tot 
      effectieve executie komen?

  • En in het geval je een ZZP' er bent:
    • Je bent net gestart of gaat starten met je eigen bedrijf.
    • Je hebt een business-analyse gemaakt en je hebt nagedacht over je positionering.
    • En nu wil je met een concreet plan daadwerkelijk aan de slag.
    • Een plan dat jou aanzet tot actie en kan gebruiken in je dagelijks werk.

  • Klik hier voor meer informatie over doelgericht werken.
Nieuwsbrief